مکمل های بدنسازی

معرفی بهترین مکمل های بدنسازی ایران و جهان

مکمل های بدنسازی

معرفی بهترین مکمل های بدنسازی ایران و جهان

سی ال ای پلاس


سی ال ای پلاس


نام لاتین محصول : CLA & GREEN TEA plus L-CARNITINE

شرکت سازنده : Olimp-Supplements

دسته بندی : چربی سوزی

مناسب برای استفاده : تمام افراد همراه با ورزش

مدت زمان مصرف 1 بسته : 30 روز (روزی 2 کپسول)

فرم و تعداد : کپسول های سافت ژل در تعداد 60 عدد کپسول

عوارض جانبی : ندارد

 

ترکیب این مکمل از 3 ضلع تشکیل شده است ، CLA و چاس سبز و ال کارنیتین که هر 3 در زمینه کاهش وزن و چربی سوزی مورد استفاده قرار میگیرند ، برای استفاده از این محصول نیاز واجب به ورزش سنگین مانند پرورش اندام و دیگر ورزش های بی هوازی نیست اما این مکمل تنها زمانی برای شما مفید است و تاثیر می گذارد که همراه با فعالیت های ورزشی منظم استفاده بشود . از ورزش هایی که مناسب برای استفاده با این مکمل هستند می توان به تمام ورزش های هوازی مانند پیاده رویش سریع ، دوچرخه سواری و دومیدانی ، شنا و ... اشاره کرد . استفاده از این مکمل بدون ورزش هم منعی ندارد اما تاثیرگذاری آن را تا حدی پایین می آورد که می توان گفت استفاده از آن بدون ورزش فایده ای ندارد .

 

سی ال ای چیست ؟

 این ماده که نام اصلی آن conjugated linoleic acid است یک اسید چرب محسوب میشود که در گوشت و لبنیات موجود میباشد ولی در بدن انسان به خودی خود تولید نمی شود . این ماده در بین ورزشکاران و افراد عادی که اضافه وزن دارند استفاده میشود و از عمده تاثیرات آن می توان به کاهش و جلوگیری از جذب چربی های غذای روزمره ، افزایش روند تجزیه چربی ها در بدن ، افزایش متابولیسم بدن و کمک به رشد عضلات اشاره کرد.مصرف این ماده برای خانم ها و آقایان منعی ندارد و توسط پزشکان تغذیه هم تجویز میشود. در طول سالیان دراز تحقیقات زیادی بر روی این ماده انجام شده که همه حاکی از تاثیر گذاری بسیار خوب این ماده در کاهش چربی های بدن است . میزان استفاده از این ماده در روز بین 750 تا 1300 میلی گرم در روز است اما ورزشکارا می توانند از این ماده در روز تا چند برابر این میزان استفاده کنند .

بهترین زمان برای مصرف این ماده در بین وعده های غذایی است به شکلی که با وعده های غذایی روزانه حداقل 1 ساعت بعد از میل وعده های غذایی است .

 

تاثیرات استفاده از چای سبز ؟

می دانید که چای سبز همان چای معمول مورد استفاده خودمان است اما روش فرآوری آن کمی متفاوت میباشد و روند خشک شدن آن به ارزش غذایی چای سبز کمتر آسیب می رساند. عصاره چای سبز هم از خود چای سبز گرفته میشود و تعداد زیادی از متخصصان تغذیه هم بیشتر استفاده از عصاره چای را بصورت قرص یا کپسول توصیه می کنند چون اولا مواد استفاده شده در مکمل های غذایی خالص تر است و هم اینکه ممکن است بعضی افراد روش دم کردم آن را بلد نباشند و باعث شوند تاثیرات آن از بین برود .

از عمده تاثیرات استفاده از عصاره چای سبز می توان به کاهش وزن ، کاهش کلسترول خون ، کاهش قند خون ، درمان بیماری های کبد ، پیشگیری از آلزایمر ، تقویت استخوان ها و افزایش شادابی و سلامتی پوست اشاره کرد. در بین ورزشکاران و تمام افرادی که اضافه وزن دارند استفاده از چای سبز مرسوم است و می توان هم بصورت طبیعی (دم کردم) و هم بصورت مکمل های غذایی (قرص و کپسول) از آن استفاده کرد .

 

ال کارنیتین چیست ؟

ال کارنیتین و یا کارنیتین یه آمینواسید خوراکی است که در اصل برای سهولت بخشیدن به انتقال چربی های خون به غدد میتوکندری استفاده میشود ، استفاده از ال کارنیتین باعث کاهش غلظت خون و جلوگیری از سکته های قلبی می شود .ورزشکاران چه خانم و چه آقا در هر سطح ورزشی می توانند بصورت منظم از این آمینو بدون ترس از عوارض جانبی استفاده بنمایند . میزان استفاده از اب کارنیتین بین 250 تا 3000 میلی گرم است که بر اساس وزن بدنی و دلیلی که فرد مصرف کننده به آن نیاز دارد مشخص می گردد .

استفاده از ال کارنیتین در تمام چربی سوزهای حرفه ای دنیا یه امر طبیعی است و در افزایش سرعت چربی سوزی و میزان آن تاثیر فوق العاده ای دارد . استفاده از ال کارنیتین به تنهایی هم در بین ورزشکاران بخصوص خانم ها رواج دارد اما میزان تاثیر گذاری آن بسیار کمتر از استفاده ال کارنیتین بهمراه یک مکمل چربی سوز جداگانه است .

 

جمع بندی :

حال که با تاثیرات 3 ضلع این مکمل آشنا شدید می توانید به راحتی و آشنایی کامل این محصول را بخرید و از تاثیرات فوق العاده آن در چربی سوزی و کاهش وزن لذت ببرید . این محصول یک مکمل اقتصادی است چون ترکیب 3 ماده که هرکدام یک مکمل کامل هستند را در یک مکمل ارائه داده و برای هر سطحی از ورزشکاران مفید بوده و استفاده آن برای تمام افراد بالای 18 سال چه خانم و چه آقا منعی ندارد .


پیگیری مطالب وبلاگ در شبکه های موبایلی :

عضویت در کانال تلگرام : اینجا کلیک کنید ...

پیوستن به پیج اینستاگرام :  اینجا کلیک کنید ...


منبع سایت ایران تمرین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.