× وزن 250 میلی لیتر

× افزایش انرژی و استقامت

× دارای ویتامین ها و مینرال ها

× دارای کربوهیدرات زود هضم

× نوشیدنی قبل از تمرین

× ساخت ایران

× شماره ثبت بهداشت : 1228184864

اگر مدت زمان فعالیت های ورزشی سخت و طولانی باشد (حدود 60 دقیقه) و یا با شدت انجام شوند بطور حتم نیاز به یک نوشیدنی ورزشی مناسب داریم تا ضمن تامین کربوهیدارت جهت تنظیم قند خون و بالطبع منبع تولید انرژی سریع بتواند پروتئین و پروفایل های کامل ویتامین ها و مینرال ها را نیز تامین کند بدین سبب موحب صرفه جویی در گلیکوژن عضلات شود و بالطبع رشد عضلانی و کارایی تمرین را بهبود بخشد.. این نوشیدنی ورزشی بگونه ای فرمول شده است که میتواند ضمن تامین انرژی لازم در خلال مسابقه یا تمرین ویتامین ها و مینرال های لازم بدن را تامین کند در عین حال دارای پروتئین بالا جهت تقویت عضلات پس از تمرین می باشد. اهمیت این موضوع بارها مورد آزمون قرار گرفته است و نتایج نسبتاً آشکاری را ارائه داده است بعنوان نمونه به گزارش نچرال هلث، دانشمندان با تحقیق 6 هفته‌ای بر 2 گروه هشت نفره با 37 سال سن که سه بار در هفته به مدت 45 دقیقه با تردمیل کار می‌کردند و بعد از هر جلسه تمرین، یک گروه نوشیدنی پروتئینی فروموله می‌نوشید و به گروه دیگر نوشیدنی صرفاً کربوهیدارت داده می‌شد، به این نتیجه دست یافتند که گروه اول (ورزشکارانی که پس از ورزش، نوشیدنی ورزشی فرموله حاوی پروتئین کربوهیدرات و مینرال مصرف کرده بودند) عضلات و ماهیچه‌های قوی‌تری نسبت به گروه دیگر کسب نموده اند.

روش مصرف :

بهترین مقدار مصرف روزانه 1 تا 3 بطری مابین وعده های غذایی و یا برای کسب نتیجه بهتر در خلال و یا بعد از فعالیت و تمرینات ورزشی مصرف گردد.

ترکیبات:

آب، مالتودکسترین، پروتئین شیر، پروتئین سویا، روغن کانولا، روغن سویا، روغن ماهی، ام سی تی، امولسیفایر(E322, E471)، ترکیب کامل ویتامینها و مواد معدنی

شرایط نگهداری:
در محیط خنک نگهداری شود. از نور و یخ زدگی محافظت گردد

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید:

نوشیدنی ورزشی میلاتک