مکمل های بدنسازی

معرفی بهترین مکمل های بدنسازی ایران و جهان

مکمل های بدنسازی

معرفی بهترین مکمل های بدنسازی ایران و جهان

پروتئین کازئین اویسن

پروتئین کازئین اویسن

× وزن 1500 گرم


× پروتئین ۱۰۰% کازئین (پروتئین اصلی شیر)
× برگشت عضلات به حالت اولیه
× تشدید عضله سازی و جلوگیری از تحلیل عضلانی
× افزایش سنتز پروتئینی و در دسترس قرار دادن اسید آمینه

× ساخت ایران

×  شماره ثبت سازمان غذا و دارو ۱۲۲۸۱۸۲۲۹۷


کازئین اصلی ترین پروتئین در شیر گاو ، بز و انسان است. کازئین یک فسفو پروتئین غالب است که تقریبا ۸۰% پروتئین شیر گاو و پنیر را تشکیل میدهد. کازئین به صورت خیلی کمی در آب حل میشود و به صورت سوسپانسیون در شیر یافت میشود که میسل نامیده میشود.
نکته جالب در مورد ملکول کازئین این است که کازئین توانائی داشتن حالت ژل در معده را دارد ، بنابراین میتواند یک حالت پیوسته رهش از آمینو اسیدها در جریان خون ایجاد کند که گاهی اوقات تا چندین ساعت میتواند باقی بماند ، این مساله نگهداری نیتروژن و سوخت و ساز بدن را بهتر میکند.


میسلهای کازئین یک هضم پذیر بسیار کند است و یک منبع قوی از پروتئین که به صورت مداوم ماهیچه های شما را به صورت طولانی بعد از وی پروتئین تغذیه میکند ، در واقع مطالعات با فرم غیر دناچوره کازئین ایزوله نشان میدهد که آزاد شدن آمینواسید طی ۷ ساعت انجام میشود.


هر چند پروتئین وی سنتز پروتئین را به میزان زیادی افزایش میدهد ، دانشمندان خاطر نشان میکنند که نقش میسل کازئین در جلوگیری از شکستن بافت ماهیچه ای خیلی مهمتر است.


در واقع تحقیقات دیگری خاطر نشان کرده است که آمینو اسیدهای آهسته رهش که از میسل کازئین آزاد میشوند میتوانند باعث یک جریان یکنواخت وارد شدن آمینو اسیدها در جریان خون شوند که میتوانند برای بیشتر از ۷ ساعت بعد از مصرف ادامه یابد.
اطلاعاتی وجود دارد که نشان میدهد کازئین شکسته میشود و پپتیدی به نام کازو مورفین تشکیل میدهد که یک اوپیوئید است که به صورت اولیه باعث آزاد سازی هیستامین میشود. تعدادی تحقیقات نشان داده اند که این کازو مورفین نشانه های اوتیسم را در بچه ها بدتر میکند.


برای خرید پروتئین کازئین اویسن کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.